ッ✘دختر خیـــــآل پردآزッ✘
رمان زنان کوچک


نظرات شما عزیزان:

__EAGLE__
ساعت14:10---29 اسفند 1394
سلام،وبلاگت خیلی خوشگله.خواستی لینکم کن بگو لینکت کنم

امیر
ساعت13:58---28 اسفند 1394
سلام ، این کتاب رو خریدم، ولی جز تعداد صفحات کمی، هنوز نخوندم. به نظرم داستان زیبایی هست.

خوشبختی یعنی رسیدن به جایی که خدا می خواد؛ هر چه به اونجا نزدیک تر، خوشبخت تر؛ به نظرم رویاها می توانند از راه هایی باشن که مسیر رو مشخص می کنند برای رسیدن به اونجا.
سال نو مبارک؛ در دعاهاتون بنده رو هم یاد بفرمائید؛ در پناه خدا


ساحل
ساعت14:17---26 اسفند 1394
بهار جان سلام.عزیز من بی معرفت شدم تو چرا سر نمیزنی

rozhina
ساعت21:22---18 اسفند 1394
لینک شدی عزیزم

❤naughty girl❤
ساعت18:16---7 اسفند 1394
likeeeeee

[̲̅a̲̅][̲̅t̲̅][̲̅e̲̅][̲̅f̲̅][̲̅e̲̅][̲̅h̲̅]
ساعت16:11---8 بهمن 1394
⇙⇘وقتـــــــے هستــــــــے

ارومـــــــم

⇚وقتـــــــــے نیــــــــستے
بااونـــــَــــــــــــم⇛

⇣⇣چیــــــــــہ¿¡⇣⇣

➲فـــــڪر ڪـــــــردے داغــــونَم!?➴

هـــــــــhεـــــھ➬نه جووووووووووونم


[̲̅a̲̅][̲̅t̲̅][̲̅e̲̅][̲̅f̲̅][̲̅e̲̅][̲̅h̲̅]
ساعت16:11---8 بهمن 1394
تـــو زِنـــدگیــــم جــُـز تـــــو♋
خــــوب و بــــَـد نـَبــــــود ⇄
بـِبـیــــن مـــَـن نـــــَدیـــــدَم ♒
خـــُـدا کـِـه کـــور و کـــَـر نـَبـــــود


[̲̅a̲̅][̲̅t̲̅][̲̅e̲̅][̲̅f̲̅][̲̅e̲̅][̲̅h̲̅]
ساعت16:10---8 بهمن 1394
مآمآن کِـ شُدَمـ اَگهـ دیدمـ پِسَرمـ دآره {سیگآر}میکِشهـ

یهـ سیلی میزَنمـ تو گوششـ...

نَـ وآس اینکهـ سیگآرکِشیده هآ نَـ

وآس این میزَنمـ چون پِسر مَن نَبآید کَم بیآره(:


ღღ Paria.Rღღ
ساعت21:21---1 بهمن 1394
اخر ادامه ی اون بچه های بدشانسو نیابیدم
ایششششششششششش
چلا اخه؟
بهار ببین می تونی بیابی
بعضی جها فقط بعضیجاها بود(دوجا) که فیلتر بود لینک دانلودش
پاسخ:چشم سعی مو میکنم فعلا اخر هفته ازمون دارم


Sara
ساعت13:13---1 بهمن 1394
سلام خوب بود عزیز موفق باشی

زهرا
ساعت12:59---1 بهمن 1394

تو ای سمبل معرفت ! کجایی ؟ سلام
این هم رسم توست ، دوستی بی کلام
ندیدم کسی ، هیچ مانند تو
یک روز خوب ، یک روز بد … بی مرام


miss hilda
ساعت12:29---1 بهمن 1394
✨✨✨آدمی باید جوری زندگی کند که آمدنش چیزی به این دنیا اضافه کند …
و رفتنش چیزی از آن کم …!
آدم خوب است که آدم بماند و آدم تر از دنیا برود ...
نیامده ایم تا جمع کنیم
آمده ایم تا ببخشیم
آمده ایم تا عشق را ؛
ایمان را ؛
دوستی را ؛
با دیگران قسمت کنیم
و غنی برویم
آمده ایم تا جای خالی ای را پر کنیم.
که فقط و فقط با وجود ما پر می شود و بس!


miss mahya
ساعت12:12---1 بهمن 1394
سلــــــــــــآم آپـــــــــــــم
کآمنت = جبران


دخترک اسفند
ساعت18:12---28 دی 1394
واژه واژه
سطر سطر

صفحه صفحه
فصل فصل
گیسوان من سفید می شوند
همچنان که

سطر سطر
صفحه های دفترم سیاه می شوند
خواستی که با تمام حوصله
تارهای روشن و سفید را
رشته رشته بشمری
گفتمت که دست های مهربانی ات
در ابتدای راه خسته می شود

گفتمت که راه دیگری
انتخاب کن!
دفتر مرا ورق بزن
نقطه نقطه
حرف حرف
واژه واژه
سطر سطر
شعرهای دفتر مرا
مو به مو حساب کن!


-
ساعت18:10---28 دی 1394
تو نیستی

اینطرف پنجره

باران است

آنطرف

برف!


-
ساعت18:04---28 دی 1394
نه باد می آید، نه نسیم
نه در باز است، نه پنجره ها،
اما، پرده ها تکان می خورند
قاب عکس ها برق افتاده اند
و عطر خوشی در هواست.
نه، خیالات نیست؛
تو حتما جایی دور از این جا
داری صندوقچه ی خاطره هات را گردگیری می کنی!


-
ساعت18:02---28 دی 1394
همه چیز در زندگی گذرا و موقتی است!
هر وقت باران بیاید ،بالاخره بند خواهد آمد!
هر وقت ضربه میخورید،بالاخره خوب می شود!
هر روز صبح طلوع خورشید را می بینید و در عوض فکر می کنید که شب همیشه باقی می ماند!
اما اینطور نیست!
پس اگر اوضاع زندگی خوب است از آن لذت ببرید
و اگر اوضاع بد است نگران نباشید
چون هیچ چیز همیشگی نیست
فقط به این دلیل که در این لحظه زندگیتان سخت شده به این معنی نیست که نمی توانید بخندید
هر لحظه برای شما شروعی تازه و پایانی تازه است
هر لحظه فرصت جدیدی به شما داده می شود…لذت ببرید..


-
ساعت17:30---28 دی 1394

فرق سرت می دونی کجاست ؟
دوست داشتنت دقیقا بخوره همونجا !
.
.
.
از اینکه بعضیا نمیان سمتت ناراحت نشو ، ایراد از تو نیست !
مگس هیچوقت سمت گل نمیره ؛
همیشه میره سمت یه چیزی مث خودش !
.
.
.
اگه مهم بودی زیرت خط میکشیدم !
نه دورتــــــ . . .
.
.
.
نمی خواهم بعد از مرگم
به احترامم یک دقیقه سکوت کنی !
اکنون که زبانت نیش دارد ؛
دهنت را ببند … !
.
.
.
نــَـه بــــه دیــروز هــآیی کـــه بودی می اندیشــَمــ
نـــَـه بـــه فـــــَــردآهــآیی کـــه شــآیـَـد بیــــآیی
میخـــــــوآهــَـم امـــروز رآ زنــدگـــی کــُنــمــ
خواســـتی بــآش…
خواســـتی نَبــآش…


لیلی
ساعت22:33---26 دی 1394
ضرر اندوختم از این همه چوپانی خویش

تا نفهمند خلایق که چه در سر دارم
سالیانی زده ام مُهر به پیشانی خویش

منم آن ارگ، که از خواب غرور آمیزش
چشم واکرده سحرگاه به ویرانی خویش

رد شدی از بغل مسجد و حالا باید...
یا بچسبیم به تو یا به مسلمانی خویش

گاه دین باعث دل سنگی ما آدم هاست
حاجیان رحم ندارند به قربانی خویش

توبه گیریم که بازست درش، سودش چیست؟!
من که اقرار ندارم به پشیمانی خویش!

مُهر را پس بده ای شیخ که من بگذارم
سر بی حوصله بر نقطه ی پایانی خویش!


هلیا
ساعت22:03---26 دی 1394
سلام. ارتمیس فاول و ماجرای شمال رو بگیر.
وبم تو چی اول شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟


Sara
ساعت10:31---25 دی 1394
اااااااااااااااااااااپپپپپپپپپ پپپپپپپپپپپپمممممممممممممممم

Sara
ساعت9:52---25 دی 1394
من کارتونشو خیلی دوست دارم
داستانش قشنگه؟
به نظر جالب میاد
پاسخ:اره خیلی قشنگه


لیلی
ساعت22:07---24 دی 1394
بر من و تو روزگاری رفت و عشقی‌ پا گرفت
عاقبت چرخ حسود این عشق را از ما گرفت

"شادمانی بود و من بودم، تو بودی، عشق بود"
"عشق و شادی با تو رفت و غم مرا تنها گرفت"

نغمه هامان در گلو بشکست و شادیها گریخت
مرغ رنگین بال عشق ما ر‌ه صحرا گرفت

بوسه‌های آتشین بر روی لبهامان فسرد
آشنائی‌های ما رنگ جدأییها گرفت

مرغ بخت آمد به بام خانه ام، اما پرید
دولت عشق ترا ایام داد اما گرفت

داستان چشم گریان مرا از شب بپرس
ای‌ بسا گوهر که دست غم از این دریا گرفت

"جام لبریز امیدم را فلک بر خاک ریخت"
"عشق را از ما گرفت، اما چه نازیبا گرفت"

از فریب روزگار ایمن مشو کاین بو الهوس
بر سکندر داد ملکی را که از دارا گرفت...


مرسی عزیزم ... حتما


a girl
ساعت21:30---24 دی 1394
خیلی رمان قشنگیه من خوندمش!
عالی بود
پاسخ:ممنونم که خوندیش


لیلی
ساعت21:14---24 دی 1394
يرينه سالهاست كه در ديدگاه من -
شبهاي ماهتاب چو درياست آسمان
وين تك ستاره هاي درخشان بيشمار -
سيمين حبابهاست كه بر سطح آبهاست
*****
در ديدگاه من -
اين ماه پرفروغ كه بيتاب مي رود
سيمينه زورقيست كه بر آب مي رود
رخشان شهابها كه پراكنده مي خزند -
هستند ماهيان سبكخيز گرمپوي -
كاندر پي شكار، شتابنده مي خزند.
*****
در ديدگاه من -
درياست آسمان و ندارد كرانه اي
جز بي نشانگي -
از ساحلش نبوده خرد را نشانه اي
گفتم شبي به خويش:
اين آسمان پير -
بحريست بيكرانه ولي چشم من مدام -
دنبال ناخداست
پس ناخدا كجاست؟
در گوش من چكيد صدايي كه نرم گفت:
درياست آسمان و در آن ناخدا "خداست"

آپم گلم ومنتظرحضور گرمت این رمان رو دارم و خوندم امابابت زحمت گذاشتنش ازت ممنونم


لیلی
ساعت21:12---24 دی 1394
ای معنی عشق

ای یاد تو در خاطر من جاودانه

ای بی تو چشمم چشمه اشک شبانه

ای روشنایی ، ای چراغ زندگانی

ای رفته در ابر سیاه بی نشانی

وقتی تو رفتی ...

از مشرق لب ها طلوع خنده ها رفت

از دست من وز دست ما آینده ها رفت

وقتی تو رفتی ...

مهتاب بام آسمان کمرنگ تر شد

وقتی تو رفتی ...

دنیا به چشمم از قفس هم ... تنگ تر شد

وقتی تو رفتی ...

اندوه شوق زندگی را از دلم برد

وقتی تو رفتی ...

برگ درختان زرد شد ، خورشید افسرد

وقتی تو رفتی ...

مرگ خندید

در جمع ما انگیزه های زیستن مرد

از باد پرسیدم : کجا رفت ؟!

گفتا که : من هم در پی آن رفته از دست

سر تاسر دنیا خزیدم

اندوه ، اندوه

او را ندیدم !

از شب سراغت را گرفتم

شب گفت : افسوس

او ماه من بود

من هم به امید طلوعش ماه ها تاریک ماندم

همراه مرغ حق به یادش نغمه خواندم

خود را به دریا ها و صحرا ها کشاندم

با یاد او در هر قدم اشکی فشاندم

در دشت های دور و نا پیدا دویدم

او را ندیدم !

با ماه گفتم : ماه من کو ؟

رنگش پرید و زیر لب گفت :

بر بام و روزن های عالم سر کشیدم

شب تا سحر سر تا سر دنیا دویدم

در لا بلای برگ جنگل ها خزیدم

با جست و جو ها خستگی ها شبروی ها

او را ندیدم

از رعد پرسیدم ز نامت

فریاد او در گنبد افلاک پیچید

چون مادران داغدیده ناله سر کرد

با ابر گفتم قصه ات را

روی زمین را در غمت از گریه تر کرد

ای یاد تو در خاطر من جاودانه

ای بی تو من همسایه اشک شبانه

وقتی تو رفتی ...

اندوه شوق زندگی را از دلم برد

وقتی تو رفتی ...

برگ درختان زرد شد خورشید افسرد

وقتی تو رفتی ...

مرگ ... خندید

در جمع ما انگیزه های زیستن مرد ...


لیلی
ساعت21:11---24 دی 1394
دوست میدارم که با خویشان خود بیگانه باشم
همدم عقلم چرا همصحبت دیوانه باشم


دل به هر کس کی سپارم من در دلها مقیم
تا نتوانم شمع مجلس شد چرا پروانه باشم


آزمودم آشنایان را فغان از آشنایی
آرزومندم که با هر آشنا بیگانه باشم


مرغ خوشخوانم وگر در حلقه زاغان نشینم
کی توانم لحظه ای در نغمه مستانه باشم


مردمی گم شد میان آشنایان از تو پرسم
با چنین نامردمان بیگانه باشم یا نباشم




miss.x
ساعت19:18---24 دی 1394
بهـــار رمـــان خــیلی بـزار عـاشق رمـانم
راسـتی عاشـقونـه بـزاریـا
پاسخ:چشممممم
پاسخ:اسم چندتا کتابی رو که دوس داری بگو که همونا رو بذارم


miss hilda
ساعت18:30---24 دی 1394
وقتی کوچکی دستانی هستند که اشکهایت

را پاک کنند وقتی بزرگ می شوی

باید دستی باشی که اشکی را پاک کنی


و خنده ای بر لبی بنشانی ...


و این چه زیباست ...


شاید به قیمت گریستن خودت .


-
ساعت18:28---24 دی 1394
یک شمع می تواند بدون آنکه خاموش شود

هزاران شمع دیگررا روشن کند

مثل مهربانی که هیچ وقت با

تقسیم شدن کم نمی شود

زیباست که ببینی کسی میخندد

وزیباتر اینکه بدانی خودت

باعث خنده اش شده ای.


ღღ Paria.Rღღ
ساعت18:26---24 دی 1394
فعلا بای گلم
پاسخ:خدا حافظ


ღღ Paria.Rღღ
ساعت18:25---24 دی 1394
ارتمیس فاول و نخوندم
پاسخ:رمانش چند جلد خیلی جالبه
پاسخ:پسره 12 ساله نابغه ست سایت های مهم رو هک میکنه و با جن ها مبارزه میکنه


ღღ Paria.Rღღ
ساعت18:24---24 دی 1394
اخر ربکا یادم نیس.
خیلی وقت خوندم.
مردگان تابستان خیلی ترسناککککک بود.
دختره روانی بود.
هرکیرو دوس داشت می خواست بکشه

پاسخ:واا


ღღ Paria.Rღღ
ساعت18:22---24 دی 1394
وااااااااااااااااااااااااااااا ااااا
پس رمانشو بخون .
فک کنم 8 جلده
پاسخ:8 جلد؟؟؟؟؟
پاسخ:ارتمیس فاول رو خوندی؟
پاسخ:نگفتی اخر ربکا خانم دانورس مندرلی رو اتیش میکشه؟


ღღ Paria.Rღღ
ساعت18:20---24 دی 1394
تو سرزمین اشباح که اخرش دارن به یکی از اون کوتوله های خاکستری تبدیل می شه تا تو دریاچه ی ارواح که جهنم اشباحه نیفته .بعد دوباره میمیره می ره بهشت
پاسخ:فیلمش اصلا این طوری نبود
پاسخ:ینی هاکو میمیره؟


خنده بازار
ساعت18:18---24 دی 1394
دقت کردین بعضـی از آدم ها شبیه سوراخ های اول کمربنـدن همیشه هستن اما هیچ وقت به کارت نمیان
پاسخ:خخخخخخخخخخخخخخ


ღღ Paria.Rღღ
ساعت18:16---24 دی 1394
خیلی جاهاشو کم کردن.رمانش محشره.
رمان نبرد با شیاطین هم همین طور.
از رمانای امیلی رودا داری؟ا
پاسخ:نه از امیل رودا ندارم
پاسخ:من بیشتر رمانهایی رو که خواهران برونته نوشتن دوس دارم
پاسخ:اخر شهر اشباح چیشد هاکو دوباره به دنیای ادما برگشت؟


خنده بازار
ساعت18:16---24 دی 1394
دقت کردین حتےروز جھانےسرویس بھداشتےھم داریم اماروزپسرنداریم؟!!!‏
پاسخ:خخخخخخخخخخ


ღღ Paria.Rღღ
ساعت18:13---24 دی 1394
اره فیلم سرزمین اشباحو ساختن ولی یکم عوض کردن
پاسخ:واییییی فیلمش خیلی قشنگ بود
پاسخ:کجاشو عوض کردن؟


ღღ Paria.Rღღ
ساعت18:12---24 دی 1394
اررررررررررررررررره
ارزو های بزرگم جالبه.ربکا و کلبه ی عمو تام.بینوایان داستان های ویکتور هوگو و شکسپیر (همشون)مردگان تابستان.
ارزو های بزرگ هم فیلم داره
پاسخ:من فیلم ارزو های برزگو ندیدم!
پاسخ:اخر ربکا رو نفهمیدم
پاسخ:خانم دانورس مندرلی رو اتیش زد؟


ღღ Paria.Rღღ
ساعت18:10---24 دی 1394
فقط بگم سرزمین اشباح محشره
پاسخ:سرزمین اشباح همین نیست که انمیشنش رو هم ساختن؟


ღღ Paria.Rღღ
ساعت18:09---24 دی 1394
خاطات یه بچه چلم 10 جلده.
خیلی باحال و خنده داره.خیلیییییییییییییی
من که دوسش دارم.
تازه سریالشم هست
پاسخ:پس برم فیلمشو حداقل دانلود کنم
پاسخ:رمان اروز های بزرگم قشنگ بود


ღღ Paria.Rღღ
ساعت18:07---24 دی 1394
کتابای امیلی رودا رو هم همشو دارم.
خاطات یه بچه چلمنم خیلی باحاله
فرانکشتاینم ناراحت کنندس
رمان خانم دات فایرم باحاله
پاسخ:تو رمان خاطرات یه چلمن رو داری؟؟
پاسخ:خوش به حالت من به خواهرم گفتم برام بخره گفتم من روم نمیشه اسم این کتابو بگم
پاسخ:راجب چی هست؟
پاسخ:رمان جین ایر ور هم هنوز تموم نکردم ولی خیلی غم انگیزه
پاسخ:من تازه به کتاب رو اوردم از تابستون
پاسخ:برای همین کتابام زیاد نیست


ღღ Paria.Rღღ
ساعت18:06---24 دی 1394
من 200 تا از کتابام رمانای ترسناک ار ال استاینه
پاسخ:وایی من رمان ترسناک خیلی دوس دارم ولی تا هب حال به چشمم نخرده
پاسخ:ولی کتاب های عرفان نظر اهاری هم خیلی قشنگه


ღღ Paria.Rღღ
ساعت18:04---24 دی 1394
کدوم شهرین شما؟

ღღ Paria.Rღღ
ساعت18:03---24 دی 1394
چه نمایشگاهی؟


چه کتابایی خریدی
پاسخ:نمایشگاه کتاب
پاسخ:زنان کوچک،ارتمیس فاول
پاسخ:کتابای شل سیلور استاین هم خواستم بگیرم دیگه روم نشد


ღღ Paria.Rღღ
ساعت18:01---24 دی 1394
اره.
من عاشق رمانم
عشقمم دارن شانه.
سرزمین اشباح و نبر با شیاطینو نوشته.

پاسخ:دیشب رفتم نمایشگاه کلی کتاب خریدم


ღღ Paria.Rღღ
ساعت17:59---24 دی 1394
اره دارم.
من یه 1000 تا رمان دارم
پاسخ:واقعا؟
پاسخ:من زیاد رمان ندارم


ღღ Paria.Rღღ
ساعت17:56---24 دی 1394
دانلودیدم.
ولی دارمش
پاسخ:کتایشو داری؟
پاسخ:مرسی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پنج شنبه 24 دی 1394برچسب:, | 17:28 | دختر خیال پرداز
✿ Friends ✿
پارت تولز
دنیای قالب
دنیای آیکون
בو تا בوست مهربوטּ
عــــــاشــــقانــــهــــ
قاطی پاتی
۰•●اشعار شاعران●•۰
دخی بی اعصاب
✘دنیای ما خل و چلا✘
DastaneMan
سردسته شیطونا
کفشهای کال
♥♡♥کافه دخترونه♥♡♥
دل سوخته (مثل ماه)
خفاش شب
زرد
چبرتک
غم خاص
ị ز̲̲̅̅ن̲̲̅̅ـ̲̲̅̅ב̲̲̅̅گ̲̲̅̅ے̲̲̅̅ ̲̲̅̅ا̲̲̅̅ی̲̲̅̅ن̲̲̅̅ج̲̲̅̅و̲̲̅̅ر̲̲̅̅ے̲̲̅̅ ̲̲̅̅ه̲̲̅̅ـ̲̲̅̅ـ̲̲̅̅ا̲̅س ị
❤درســا جووون❤
شعر نو
اسیـــر عشـ❤ــــق
❤حســــــرت و تنــــــــهایی❤
دخمــل شیطون بــلآ
merry girl
عشقولیااااا
bahar
وب سایت رسمی عرفان نظر اهاری
--
حوض نقاشی
کتاب افق
یه عاشق بلا
کتاب خونه دخملونه
miss.x
(ϐεsτ ғϑгιεπd zαняα( miss.x
❤دختران گوگولی❤
maloosak

✷ ❤cartoone and dokhtaroneh❤❁
ʍąղҽ ժìѵօօղҽ..
zikzin
من و زندگی
مــــــــــــــــــن یه‍ دخی لـــــــــــ✖✖ــــــــــــاتــــــــــــ♥ــــــــــــــم
پاییز غم
♥معلم دوست داشتنی من♥
بخند
دخترانی بر خلاف جاذبه زمین
♥فسقلي هاي عاشق♥
:(: I feeł šø gøøđ
★♡♡دنیای دخترونه ما♡♡★
کلک خیال انگیز
دخترونه هـــای مـــن
من و تنهایی
آرزوهای بــربـادرفتـــــــه
عشق بارانیــ من و تو
زندگی
بهار نارنج
ماجــَــراهای مَــنو زِنـــــlifeــــدگی
خط خطی های دلم
sad girl
✘ ッ تــــــــــــــرمه ッ✘
جعبه شادی
کابوس تلخ
دنیای یه دختر باحال
طنز کده
حرفهای دل
یه خآطرع از فــــــــــــردا
دنیای قالب
اریو برزن
*سرزمین خیال های زیبا*
کتابخانه شکلاتی
عشقولیاااا
بیخیال
♥خلوت تنهایی♥
سایت تفریحی خنده بازار
دهکده والیبال
دنیای زیست و زمین
✿عروسکی✿
سرزمین من
My Note
کلبه ی دخترانه ی من
͜͡یِِ͜͜͜͜͜͜͡͡͡͡͡͡ـ͜͜͡͡ہ͜͜͡͡ ͜͜͡͡בُ͜͜͜͜͡͡͡͡ـ͜͜͡͡פֿ͜͜͜͜͡͡͡͡ـ͜͜͡͡ے͜͜͡͡ ͜͜͡͡تُ͜͜͜͜͡͡͡͡ـ͜͜͡͡פֿ͜͜͜͜͡͡͡͡ـ͜͜͡͡س͜͜͡͡♕͜͜͡͡ ͜͜͡͡ب͜͜͡͡آ͜͜͡͡ ͜͜͡͡یِ͜͜͜͜͡͡͡͡ـ͜͜͡͡ہ͜͜͡͡ ͜͜͡͡ع͜͜͡͡آ͜͜͡͡ل͜͜͡͡م͜͜͡͡ـ͜͜͡͡ہ͜͜͡͡ ͜͜͡͡ب͜͜͡͡غُ͜͜͜͡͡͡ض
♥♫☺♪♪دختروونه ♪♪☺♫♥
پاپتی
: - )
ܓ✿ قط♥ـره قط♥ـره زندگی ܓ✿
❁ qαℓвємα ❁
2nim , تصاویر , شباهت ها, عکس, فوتو
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ qαℓвє мαη Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
دخترانه
معجزه قلم
♔ب مثل بیتا♔
می خواهم خوب می شم
♥ورق پاره کاهی♥
حرف های دل تنها
BOOK OF LOVE
دخترونه های نفس
کلبه دلتنگی
❤ღ❤ღ پـــــارادایـ ــ ــ ــس لاو ღ❤ღ❤
مرده نامه
زنــــــدگــــــی به سبکـــ دخترونـــه
کتابدوست
قصر اشفته
آبي ترين خيال
سرزمین خیال
کتاب خانه
جادوی بسکتبال
دنیای رمان
شکلک
جی پی اس ردیاب ماشین
ال ای دی هدلایت زنون led
جلو پنجره زوتی

تبادل لینک هوشمند

 





✿ Other ✿

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 41
بازدید دیروز : 241
بازدید هفته : 463
بازدید ماه : 540
بازدید کل : 1727
تعداد مطالب : 113
تعداد نظرات : 1207
تعداد آنلاین : 1

کد چرخش عکس

کد کج شدن گوشه تصویر

>";

Small Pink Outline Pointer